12 sep. 2013

Dandy in the Underworld

Sedan i söndags är jag i Närke och hälsar på min ärade moder. Jag har även hunnit med att träffa ett stycke Malkav och en massa annat jox. Det här ovan är en liten testsminkning inför fredagens födelsedagsfest med åttiotalstema. Tur att Adam Ant fanns då, annars hade man fått välja någon av alla dessa superfula sminkningar som var moderna då. Det räcker med att outfiten i sig ser ut som sjutton.
Så, vad har jag mer gjort? Jag vet inte. I dag skulle jag göra vettiga och nyttiga saker. I dag har jag inte gjort en enda vettig och nyttig sak. Hjärtat känns som om det värker av svärta och tomhet och jag kan inte riktigt förmå mig till att le annat än till hälften. Sådana dagar kommer och går, men förmodligen kom den här på grund av att jag sov dåligt, drömde dåligt och allt möjligt sådant skit.

Men i morgon blir det Malibu, dryghet och mer dryghet. Förhoppningsvis kan det hjälpa upp min ständigt sviktande självkänsla.

The good, the mad and the lovely - signing out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar