17 nov. 2012

Dag 29 - 10 önskningar

Eftersom det snart är julklappstider så passar jag på att skriva upp de tio saker jag önskar mig mest i julklapp!

  1. Badprodukter. Jag älskar att bada och jag älskar badskum, badbomber, duschkrämer, badolja, badsalt, badankor och allt möjligt åt det hållet. Man kan aldrig få för många och det går alltid åt. Mest önskar jag mig en badbomb som gör vattnet medelhavsblått.
  2. Rökelse går alltid åt här hemma. Jag avgudar rökelse.
  3. Pumpor. Jag har bestämt mig för att börja samla på saker med pumpor, så pumpor i alla dess former är ytterst välkomna!
  4. Leggings saknas alltid, vilket är jobbigt när man älskar att gå i kjol.
  5. Dammsugare, ty den vi har sjunger inte bara på sista versen utan den har sjungit klart sista versen, blivit återuppkallad för ett extranummer och funderar på att få en hjärtattack på scenen.
  6. Barnstol. Om jag inte redan skaffat en vid det laget. Jag tror att sonen skulle uppskatta att börja sitta med vid bordet inom en överskådlig framtid. Krasst sett så är det väl snarare en julklapp till skrikgoblinen i fråga, men han är för ung för att önska själv.
  7. Böcker, eller om man är osäker på vad jag redan äger presentkort på böcker.
  8. Presentkort på IKEA går också alltid åt till en massa roliga saker.
  9. Filtar tycks det alltid råda brist på här hemma av någon anledning.
  10. Kinect till vår Xbox med tillhörande träningsprogram, för att jag vill komma i form men slippa andra människor på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar