7 nov. 2012

Dag 19 - 10 saker jag inte kan gå ut utan

Eftersom jag missade en dag så postar jag två i dag. Den här blir svår, för så många måsten finns inte i min värld. Jag kan gå ut utan det mesta.

  1. Plånbok - Är alltid bra att ha.
  2. Mobiltelefon - Mer för att kunna nå folk än för att bli nådd.
  3. En bok - Något att läsa förgyller väntetider, promenader och ungefär allt annat också.
  4. Papper och penna - För anteckningar, teckningar, reflektioner och minneslappar.
  5. Tändare och cigg - Känns konstigt att gå utan dem även om jag jobbar på att dra ned. Ibland ersätts de av e-cigaretten.
  6. Handväska - Något att ha alla pryttlar i.
  7. Vattenflaska - Jag gillar vätska.
  8. Kläder efter väder - Inbegriper paraply vid behov. Givetvis ett fint paraply med Harry Potter-loggan och stjärnor på insidan.
  9. Hundpåsar - Om jag har med mig hunden.
  10. Och OM jag har med mig bebisen så ökar listan genast med blöjor, våtservetter, tvättlapp, gosedjur, extra napp, extra filt, extra body, skötunderlägg, ibland nappflaska och en massa smått och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar