26 okt. 2012

Dag 7 - 10 favoritdrycker

  1. Cola light kan jag inte få nog av helt enkelt. Det är dock olika vilken sort jag föredrar för tillfället. Ibland är det en billigare sort, ibland Pepsi, ibland Coca Cola. Det går i vågor helt enkelt.
  2. Nyponte är det bästa av teer! Passar både varmt och kallt.
  3. Varm choklad av riktigt fet mjölk, mycket socker, extra mycket kakao, gärna också med såväl vispgrädde som marshmallows.
  4. Flädersaft är nog kungen av saft, tror jag. Blev lycklig när det dök upp en FUN light-version, och lika olycklig kommer jag bli när den försvinner ur sortimentet igen.
  5. Flaggpunsch är den enda alkohol jag faktiskt saknade rejält under min graviditet. Allt annat kan jag tydligen klara mig utan.
  6. Vatten. Ett stort glas iskallt kranvatten från rätt kran är aldrig någonsin fel.
  7. Schweppes Russchian är en gammal favorit som jag tyvärr inte kan dricka så ofta längre på grund av det attans sockret.
  8. London Grape är en annan sådan favorit.
  9. Rabarberdricka är kärlek.
  10. Julmust. Must hör hemma på jul, men då är den fantastisk också. Bäst är att det finns flera sockerfria sorter som smakar minst lika bra som de vanliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar