16 sep. 2012

It's all speeding up

Det känns verkligen som om jag borde skriva något, men dagarna bara flyter ihop så att allt och ingenting hinns med på samma gång. Det finns tusen saker jag borde göra och ungefär lika många jag vill göra. Somliga av dem sammanfaller till och med, vilket känns lite ovant och underligt.

Hur många symboler i min nya banner här ovan känner du igen för övrigt? Vi börjar där. Hur många känner du igen? Hur många kan du placera? Hur nördig är du egentligen på en skala?

Hälsena, så länge.

2 kommentarer:

  1. Mitten är från Jhonen Vasques skapelser, uppe till höger tror jag är Cthulhurelaterat men jag är inte säker och de andra tre har jag inte den blekaste om, gissar på att någon är ett klanmärke eller liknande... Jag är inte nördig för fem öre uppenbarligen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaaw. Du är bara inte nördig inom samma områden. Mitten var rätt. Uppe till höger är pentagrammet från Necronomicon. Det nedanför är märket för varulvsstammen Children of Gaia och de två till vänster är först ögat från böckerna om syskonen Baudelaire och under den är det Golgari-symbolen från Magic.

      Radera