23 aug. 2012

Drömdagbok

Jag har ju tidigare skrivit mycket om mina mardrömmar. Därför är det dags att dela med sig av de drömmar jag har nu i stället. Jag drömmer om goda vänner, om att besöka vackra byggnader, om att äta citrontårta på en brygga, om att dricka te, om att kramas, om att min bebis kan pussas, om allt och ingenting. Jag drömmer trevliga saker. Karma måste ge mig belöning för någonting. Jag måste helt enkelt ha gjort någonting rätt.

I mina drömmar träffar jag saknade vänner eller vänner jag inte ens visste att jag saknade. I mina drömmar får jag socialt umgänge trots att jag får det även när jag är vaken. Mina drömmar handlar inte om storslagna saker eller jättestora saker, men det är helt okej. Det är bra. När mina drömmar är storslagna tenderar de att satsa på att göra mig skräckslagen i stället.

Goda drömmar. Det är en lyx.

Tillägg: Ja, jäklar vad mitt liv är gullesnutt och dröm just nu. Måste lägga in en bild på rosa enhörningar bara för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar