8 feb. 2012

Det stora ninjaproblemet

Jag läste någonstans att Norge tänker införa ett allmänt maskeringsförbud, sanningshalten i detta känner jag inte till, men det gör mig ändå orolig.

Det finns saker som det pratas för lite om. Viktiga saker här i världen. Främst tänker jag självklart nu på ninjaproblemet. Om Norge skulle införa ett sådant förbud så skulle ju alla ninjor i Norge bli tvungna att emigrera till Sverige i stället. Det skulle bli fullständigt kaos. Ninjor på Konsum, ninjor som över på alla lekplatser och ninjor som kastar sig mellan trädkronorna. Kaststjärnor skulle flyga hejvilt som fäflugor genom den svenska sommarnatten.

Jag är seriöst oroad över ninjaproblemet. Ninjor är ju, som alla vet, bra mycket mer våldsamma än någon religiöst maskerad grupp är i allmänhet. Vi kommer att få se rubriker som "Olle, 9, lekte i klätterställning. Blev nedslagen av ninja." "- Jag trodde han var en dvärgninja, förklarar ninjan argt."

Det kommer helt enkelt att bli kaos!

1 kommentar: