4 sep. 2011

En nytagen bild och 15 fakta

1. Jag är vägrar att vara katt- eller hundmänniska - jag gillar båda sorterna för deras olika kvaliteter.
2. Jag är mörkrädd, även fast jag försöker att låta bli.
3. Jag har kunnat spela blockflöjt en gång i tiden.
4. Jag har varit med och sjungit i en talangjakt för nio år sedan.
5. Jag är överkänslig mot en enda sak - titan, konstigt nog.
6. En av mina största yrkesdrömmar var att bli marinbiolog, vilken föll på matematiken.
7. Jag ägde en egen häst i tio år.
8. Jag saknar verkligen att arrangera zombielajv på NärCon.
9. Jag har ingen smartphone, jag har en billig mobiltelefon med dåliga batterier.
10. Det enda som får mig att längta efter en smartphone är den där zombie-applikationen.
11. Jag har zombiefobi, så förmodligen borde jag inte ha den ovanstående applikationen.
12. Jag vägrar att använda uttrycket "appar" annat än i ironisk eller, som nu, förklarande mening.
13. Jag vet att en "android" är en robot gjord för att efterlikna en människa och ingenting annat.
14. Den bok som just nu ligger närmast mig är Vraket ur Kalla Kårar-serien med blandade noveller.
15. Jag är certifierad kryptozoolog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar