13 aug. 2011

Tid för svar

Jag bad ju er tidigare att fråga mig om vad som helst. Jag påpekade också att jag skulle hitta på frågor att svara på om det inte kom in tillräckligt många. Det kom in två frågor från Weeaboo Emprah, resten får jag hitta på själv. Nu kör vi!

Weeaboo Emprah:

Fråga: Kommer samhället bli mer eller mindre demokratiskt efter Breiviks dåd?(Jo, jag vet att det är en fråga som från en lärare!)
Svar: Jag har aldrig hört talas om att massmord skulle påverka demokratin i varken negativ eller positiv riktning, så jag tror inte att det lär påverka mer än att Alliansen (de är ONDA, sådant förbannat ondskefullt Star Wars-namn) använder det som anledning till än mer övervakning och överträdande av den personliga integriteten.

Fråga: Har du någonsin fantiserat om att en gud eller gudinna kommer och kör över våra religioner och kulturer med sina egna? ...Det gör jag.
Svar: Det har redan hänt, men det händer så subtilt att inte alla märker eller förstår det.

Jultomten:

Fråga: Varför mötte du mig inte i onsdags på Köpmangatan 3? Jag väntade i minst en halvtimme och hade med mig släde och renar precis som du efterfrågat?
Svar: Jag var upptagen med att bevisa din existens för en hög med militanta humanister. Re-check?

Har ni fler frågor? Då har jag fler svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar