29 mars 2011

IA IA!

Jag har världens bästa vänner. Häromdagen anlände ett paket med marmite-nötter, underbar parfym, en fin pin, en tvål, vackra vykort och det längsta brev jag fått i hela mitt liv från Cate. I dag väntade ett nytt paket på köksbordet när jag kom hem efter en urmysig fika med Fiia.
Jag pep och skuttade på stället när jag började packa upp innehållet. Inte mindre än tio paket med rökelse, massor med doftoljor, smink i långa rader och sedan en vit plastlåda som jag öppnade sist... och det blev det bästa till sist. I lådan låg det här fantastiska smycket som Alv gjort till mig. En lagom subtil Cthulhu med tentakler och ett elder sign. Så sjukt jäkla bäst! En fantastisk kombination av Alvs stil och min smak. Jag blev jätteglad och urförvånad och vill aldrig ta av mig det igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar