24 jan. 2011

WoW med Valle är ännu dummare

WoW är många gånger ganska dumt. WoW med Valle är ännu dummare.

I går släpade han med mig till min första dungeon. Ett otal gånger fick han rädda livhanken på mig när jag lyckades göra dumma saker. I grottan hittade jag en fin blomma och den sparade jag eftersom jag tänkte ge den som tack.
Efteråt väntade vi på nästa dungeon som skulle utforskas och Valle hade tråkigt vilket resulterade i att han plockade av sin karaktär merparten av kläderna, vrålade "Naked time!" och hoppade utför ett stup. Det är svårt att vara känslosam och ge bort blommor när någon gör på det viset. Lyckligtvis hämtade han sig efter en stund så att jag kunde genomföra min uppskattande gest.

WoW är roligt, men med Valle är det ännu roligare.

2 kommentarer:

  1. Det var otroligt roligt med dej med. uppskattat till tusen ^_^ sen att de e alliance får ja väl överleva hehe >_>

    SvaraRadera
  2. Jag fick väldigt, väldigt, VÄLDIGT roliga bilder i mitt huvud nu.... :)

    SvaraRadera