1 dec. 2010

16 - Min första kyss

Min första puss vet jag att jag fick i trappnedgången till vad det nu hette på Östansjö skola. Pussen i fråga utdelades av en kille som hette Tobbe och som under mellanstadiet växlade mellan att vara min pojkvän och min värste fiende.

Min första kyss fick jag i Kalmar sommaren 1997. Jag hade åkt på min första chatfest för att träffa alla dessa människor från passagens chat Exilen för första gången. Kyssen i fråga fick jag av en kille som såg ut som en korkad moppe-åkande normis. Jag har ingen aning om vad han hette i verkligheten och hans chatnick hade eller har jag aldrig sett online över huvud taget.
Den där första kyssen var en sjuk besvikelse. Det var klibbigt, slemmigt och ganska motbjudande, lite som att bli attackerad av något slags sjöodjur. Efteråt var jag avskräckt från kyssande så till den milda grad att det skulle dröja över ett halvår innan jag försökte med något sådant igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar