17 nov. 2010

Utmaning

Blev lite sådär lagom "utmanad" av Slams. Oh well, here goes:

4 TV-program jag ser:
  • Supernatural (Bästa någonsin, ett modernt Arkiv X)
  • Dexter (Fortfarande sjukt snygg psykdykning)
  • Ghosthunters (Det mest seriösa programmet i genren)
  • Criminal Minds (När man vill att de sjuka seriemördarna skall bli fångade som omväxling)
4 saker jag gjort idag:
(perfekt att få den frågan när man inte gjort ett skit)
  • Pratat lite med en vän som sov över här, trots att jag var dödstrött och borta i skallen och förmodligen inte var särskilt underhållande. Tror jag mest pratade om katterna, det behöver jag inte vara vaken för att göra.
  • Promenerade med maken till bussen för att vinka av honom när han åkte till jobbet. Tanken var att jag skulle handla cigg och frukost efteråt, men jag orkade inte utan gick hem i stället.
  • Tvättat några maskiner med äckliga saker som vår käre könsmogne katt tyckte borde märkas grundligt.
  • Tagit ett bad utan att finna någon särskild inspiration i det heller
4 saker jag längtar efter:
  • Att gå och se nästa Harry Potter-film i helgen med August och Niklas
  • Att flytta ut på landet igen. Det är bara på landet jag mår bra. Den här lägenheten är visserligen den bästa så här långt, men det säger tyvärr ingenting.
  • Att den här förbenade håglösheten skall försvinna så att jag kan fortsätta med mitt liv.
  • Att kärleken skall ringa och säga att han är på väg hem.
4 personer jag utmanar:


Eh... måste jag? Hm. Jaja. Johanna, Einar (okej, han har ingen blogg, så han får improvisera i så fall), Johan Helgesson och ööh... min... KATT.

1 kommentar:

  1. Meh... Jag har ju ingen blogg! Jag tänker svara här, och inte tänker jag utmana några andra heller. Rebell!

    4 TV-program: Jag hoppas verkligen att de inte måste finnas schemalagda på TV just nu, för numer följer jag inte någonting alls på TV och har ingen koll på vad som går. Jag gillar Invader Zim, the Simpsons, Black Books och the X-Files. Plus en massa annat, förstås.

    4 utförda saker: Dagen är ung. Jag har läst serier (www.dominic-deegan.com), borstat tänderna, lyssnat på musik (Eluveitie och Cultus Ferox) och svarat på fåniga frågor.

    4 efterlängtningar: Jag längtar efter mer pengar, jag längtar efter att få svar på mina studieansökningar, jag längtar efter jul och jag längtar efter att börja studera.

    4 utmaningar: Nej!

    - Einar

    SvaraRadera