25 sep. 2010

Inte skriva nu

Jag är full av inspiration, men tyvärr också av rom. Det finns någonting kvar i bakgrunden av mitt medvetande som påstår att jag inte borde skriva på boken när jag är full. Jag tror att det där någonting har rätt. Således sitter jag bara här och längtar efter att få reda på vad som händer med Ina och David. Om ni känner att ni vill läsa boken så kan ni läsa ett utkast här. Det är som sagt bara ett obearbetat utkast och jag lägger upp kapitel allteftersom de dyker upp i mitt huvud. Tja, om jag inte har satt i mig en halva rom det vill säga.
Jag saknar Alv. Jag saknar Nna. Jag saknar Mirri och Pooka och Nina och en hel hög med människor. Gissa för övrigt vilka tre personer jag känner som karaktären David grundar sig på? Den som gissar rätt vinner en katt. En osynlig katt. I påse. Kisse-kasse. *fnittrar halvt hysteriskt*

1 kommentar:

  1. Skriv mer!!! Jag har redan abstinens och vill veta vad som kommer att hända!

    SvaraRadera