24 aug. 2010

Fotosession med Grave Defiler

Jag fick agera fotograf för en liten session med bandet Grave Defiler:

Den bästa bilden som jag vill påstå fångar essensen av bandet som så. =)

Nam nam. Min man (till vänster) ser exceptionellt sexig ut här. 
Nu vet jag vilken bild jag skall ha i närheten då han är bortrest och jag känner mig lite... ensammen. ;P

Ännu en stämningsfull bild.

Tio av tio metalpose-poäng går helt klart till Jocke... och flickor - han är singel!

Ni kan ta och lyssna på Grave Defiler via deras MySpace, eller varför inte komma på minifestivalen Öland Metal Crust Doom den 11 September?

3 kommentarer:

  1. Många pluspoäng för de tuffa bilderna men... Njaee... inte min kopp med te men jag skall göra ett ärligt försök och lyssna på det.

    SvaraRadera
  2. Oroa dig inte, alven. Vi har full förståelse för att vi är för tuffa för dig. :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag är ju faktiskt lite mesig. Jag borde återgå till mina rötter med Spice Girls och Take That och kanske, KANSKE ta lite Bryan Adams när jag känner mig lite vild och farlig. ;P

    SvaraRadera