8 aug. 2010

Förbaskade aurorer!

Trots att jag har satt upp en lapp på dörren om att aurorer inte är välkomna här, så har jag ändå mått jävligt dåligt under de senaste dagarna. Illamående, humörsvängningar, överdriven trötthet och tendenser åt nervkollaps, allt på en gång. Jag vet inte riktigt vad det är som är fel med mig och jag hoppas sannerligen att det går över. Den enda logiska förklaringen är att aurorerna slutligen funnit vårt gömställe och kastat diverse elaka illamående-förtrollningar över mig. Antar att de är tillbaka från firandet av Harry Potters 30:årsdag nu. Måste se till att skaffa mig ett lämpligt vaktdjur för att hålla dem borta, några goda förslag?

2 kommentarer:

  1. Eller så är du med barn, det lät fasligt likt iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Om det visar sig att du inte är med barn så rekommenderar jag att gå och kolla järnvärdet. Det kan påverka mer än vad man tror ( och även mer än vad jag trodde.. oO ). Speciellt det angående kronisk trötthet, plus att man även kan bli deprimerad på köpet!
    ( Jag ringde till min läkare och sa att jag ville ta blodprov, han sa en tid jag skulle gå till labbet och det kostade inte ens någonting. )

    SvaraRadera