17 maj 2010

Jobb

I måndags förra veckan sökte jag nio jobb. I onsdags var jag på arbetsintervju. I dag var jag på min första arbetsdag. Jag är jävligt nöjd och stolt över mig själv. Visserligen är det bara provisionsbaserat och deltid till att börja med, men produkten är bra, företaget verkar sjukt seriöst, arbetskamraterna är trevliga och jag känner mig väldigt peppad. Jag vet att jag kan bli en sjukt bra försäljare om jag bara ger mig fan på det.

Två veckor kvar i skolan. Har ett prov att göra i morgon och en uppgift att lämna in i dag, sedan är allt lugnt och fina fisken. Allt känns faktiskt hoppfullt och i helgen är det FEZT!!

3 kommentarer:

  1. Du har all rätt att vara stolt! Jag skall hålla tummen för att det går bra och så ses vi i helgen!

    SvaraRadera
  2. Suveränt, vännen! Hoppas att det fortsätter att kännas sådär bra långt framöver. Är sker på att det kommer att gå bra! =)

    SvaraRadera
  3. Hurra! Fan va bra. Grattis.
    Jag har sökt mellan 80-90 jobb och inte fått ett skit.. äääh. jag suger alltså! Bra att någon lyckas få jobb. Grattis på din födelsedag också. :)

    SvaraRadera