7 mars 2010

Dumma teknologi

I fredags vaknade jag och mådde skit. Jag menar verkligen skit som i pest, pina och blerg. Utöver en illa planerad huvudvärk som dunkade och hade sig så hade mensvärken satt in för fulla muggar. Prolog kändes väldigt avlägset. Jag önskar att jag kunde få tag i folk som skulle dit och berätta detta för dem - eftersom det vore det enda rätta. MEN, min telefon har börjat leva sitt eget liv och fungerar inte alls som den skall.
Ibland kan man inte ringa till den, den låter aldrig när någon väl lyckas ringa till den, den går bara att ringa från ibland (förmodligen har det något med stjärnkonstellationer och blodapelsiner att göra, men inte är det lätt att hitta sambandet) och dessutom kommer SMS fram lite random när de känner för det. GAAAAH!!

Så, Nina och alla ni andra jag skulle ha mött på Prolog i helgen: min egen kropp och tekniken gaddade ihop sig mot mig. Jag hoppas ni har en underbar helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar