2 feb. 2010

Dildo VS lösvagina

Vi lever i jämlikhetens Sverige.

Här kan en kvinna ha minst en dildo eller vibrator utan problem, det uppmuntras till och med. Sexleksaker för kvinnor är helt okej och något man kan använda för att muntra upp samlivet eller för att slappna av med en skön orgasm.
Bild av en kvinna som äger en dildo är en smart kvinna i farten, öppensinnad och med en hälsosam syn på sin sexualitet. En kvinna som har en dildo är självständig, tuff och sexig.

Vänd på steken.

En man med en lösvagina, vad räknas han som? Räknas han som sexig eller självständig eller tuff? Nej, han räknas som sorglig och snuskig, säkerligen med pervers läggning. Bilden av honom är överviktig, svettig, med begynnande flint. Han har säkerligen bara porrfilmer och fläckiga hushållspappersbitar i sin lägenhet och han fluktar på kvinnor genom deras sovrumsfönster om nätterna.

I jämlikhetens namn arrangerar kvinnor glatt "sexpartyn" där de kikar på dildos, fjärilar och andra hjälpmedel - samtidigt som de sedan rynkar på näsan åt lösvaginor och gnäller om att deras män tycker om att titta på porr.

Så förbannat sorgligt.

4 kommentarer:

  1. Jag har varit i PK-svängen så länge, som du säkert vet. Men detta är ett av de mest konstruktiva inlägg jag har hört i jämställdhetsdebatten någonsin. Skönt med någon som tänker utanför lådan.

    SvaraRadera
  2. Det finns jättemycket lösvaginor och stjärtar och munnar over @ http://www.fleshlight.se

    SvaraRadera
  3. Yabuntori - Jag vet. Min fästman praktiserar på www.intimera.se ;P

    SvaraRadera
  4. Jag håller med om att det känns fel att det skulle vara mer pinsamt med manliga sexleksaker än kvinnliga. Framförallt eftersom att jag vet att de kunder som martinshop.se i princip är 50 % männ och 50 % kvinnor. Jag tror bara att vi måste sluta skämmas och köpa mer presenter till varandra :)

    SvaraRadera