5 dec. 2009

Önskelista

Käre tomten,

I år har jag varit synnerligen snäll jämfört med många tidigare år. Här följer en lista på allt jag önskar mig, eller i alla fall det jag just nu kan komma ihåg att jag önskar mig. Självklart är det en gigantisk lista med saker från alla prisklasser och med praktiska länkar till var man kan hitta dem.

Vampyrjägarens handbok här
Halsband - Nosferatus Rest här
Svart hårfärg
Vampyrtänder här
En skateboard (roligare än cykel!)
Rökelse - pinnar och koner
Snygga rökelsehållare
Ljus av alla de slag
Ridhjälm
Gosiga sockor
Platt datorskärm
CD: Gothic Archies - The Tragic Treasury här
Bok: Så länge vi båda andas av Stephenie Myers här
Goggles helst dessa men andra fungerar självklart också
T-shirt, Sanity loss här
Mugg: Miskatonic University här
Almanacka, Drakologi 2010 här
Snyggt, gammaldags brevpapper
Personlig lackstämpel
Leggings av olika slag, svart eller randigt.
Lång tyllkjol i stil med den här eller den här
Kjol i svart fusksammet
Förlängningssladd till min USB-hub (Claes Ohlsson är ett hett tips)
Almanacka, Dr Horrible 2010 här
Gothiska smycken och accessoarer i allmänhet
Knappar (pins) med nördiga motiv
Stora, sköna hörlurar till min mp3-spelare
Medlemskap i UFO-Sverige här (Det vore verkligen en sjukt cool julklapp!)
Någon av knapparna från ovanstående vore också tufft
Spelledarskärm till Call of Cthulhu
Självlysande Call of Cthulhu-tärningar, sådana här
Poster - I want to believe här
Poster - Avada Kedavra här
Voodoo knivställ här
Dinosaurie-planta här (den är awesome!)
Tripos här (de är Ännu mer awesome!)

Uhm... det var allt jag kunde komma på för tillfället. Jag återkommer om det dyker upp mer saker i mitt huvud.

1 kommentar:

  1. En sådan där dinosaurieplanta fick jag för ett antal år sedan i present och den klarade sig hur länge som helst tills jag gav upp och slängde den. =)

    SvaraRadera