24 sep. 2009

Suuuk

Jag är sjuk och det är synd om mig. I tisdags hade jag lite feber och ont i halsen, i går mådde jag ganska bra och hade ingen feber, i dag vaknade jag med grov feber, ont i hela kroppen och ont i halsen. Jag är med andra ord hemma och sjuk. Rastlös som tusan samtidigt, när jag egentligen borde jubla högt över att jag kan ägna hela dagen åt meningslösa tidsfördriv. Däremot mår jag egentligen för dåligt för att göra det. Att bara sitta här och skriva får världen att gunga. Vem behöver egentligen spritfylla när man kan vara suuuk?

Och snart fyller systra mi år och jag rotar omkring på jakt efter en bra present. Det störiga är att jag inte riktigt vet vad hon har, så jag får helt enkelt improvisera hejvilt.

Nu skall jag ta en värktablett och se om jag kan få ned febern lite så att jycklon kan få sin lilla promenix och jag kan köpa bröd så jag får i mig någon frukost.

Och för övrigt blev jag just kär. Tror inte att man kan hindra mig med vilda hästar ens från att köpa den här.
Vad sjutton skall jag med verkligheten till? Åt skogen med verkligheten!

1 kommentar:

  1. Argh! Den är ju perfekt att anteckna dina mugglarobservationer i!

    SvaraRadera