25 maj 2009

Voldemort och födelsedag

Vi visste ju alla att Voldemort skulle komma tillbaka förr eller senare, eller hur? För en ganska stor hög veckor sedan var min syster och hälsade på i Närke. Precis då skulle en av hennes och hennes mans katter föda ungar. Tre var tingade. Jag tingade en potentiell fjärde och höll tummarna, men det blev bara tre. Typiskt, inte sant?
Dock har jag ju på senare tid haft en exeptionell tur och även i detta fall höll den i sig. En av intressenterna drog tillbaka sitt intresse och vips fanns det en kattunge över. Redan innan jag träffade honom visste jag att han skulle få heta Voldemort.
Nu i helgen var jag på LinCon och sov hos systra mi och hennes bihang. Voldemort är (som ni ser) outsägligt fantastisk och hans fulla namn blir Voldemort Valdemar Mugglarnas Skräck.

I går fyllde jag för övrigt år, för er som missat det. Blev firad av min mamma, syster, svåger, Nina och självklart min käre pojkvän. Fick sjukt bra presenter, bland annat en bok jag länge önskat mig av mamma, ett rollspel (som verkar urmysigt) av August samt att Nilla och Patrik gav mig deras jättestora TV och DVD-spelare.
På fredag är det fest!

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott och vilken söt kissemisse =)

    SvaraRadera
  2. HAHAH gulligt namn, gillar din blogg, keep writing

    SvaraRadera