1 jan. 2009

"SNUTTANS" ägares pojkvän

Fick en kommentar på förra inlägget.
Anonym sa...

Jag älskar när människor som inte själva kan stava gnäller på andras stavfel. "Tvugna" någon?

Självklart var jag tvungen att svara. Jag har för mycket fritid.

Yvonne Diana sa...

Den enda förklaringen är att det är "SNUTTANS" ägares pojkvän som surmulet dykt upp. Kan inte se någon annan anledning till att lusläsa texten och gnälla på ett eller annat slarvfel, eller jämföra "tvugna" med "2st Söt ute-ine katter". Därmed säger jag; Anonym - din flickvän suger bara nästan lika mycket som du själv, hon vågade i alla fall sätta ut sitt namn i annonsen.

4 kommentarer:

  1. Hahaha. Fan vad du är förutsägbar. Jag satt och slog vad med mig själv efter att jag skrev, om hur lång tid det skulle ta innan jag fick ett helt inlägg tillägnat mig. Jag är glad att du ser mig som så betydelsefull, snuttan.

    Gott nytt år förresten. Må du slippa vara så bitter, cynisk och livrädd för att utsättas för samma behandling som du ger andra.

    SvaraRadera
  2. För mer utförlig kommentar se ditt förra blogginlägg. Jag tackar återigen för uppmärksamheten, måste ha träffat en känslig punkt. ;)

    SvaraRadera
  3. Tja, anonyma människor över internet räknas enbart som troll i min värld. Troll förtjänar ingen stor uppmärksamhet. Snarare var jag så strålande imponerad av min svartskapacitet att inlägget snarare tillägnades mitt eget geni än din gnällighet. Puss.

    SvaraRadera
  4. På tal om förutsägbart: i sin kommentar till föregående blogginlägg skrev Anonym att han inte skulle skriva fler kommentarer till den här bloggen. Ändå gjorde han det.

    SvaraRadera