10 jan. 2009

Loot of DOOM

Jag har länge utlovat den sedvanliga listan på vilken loot som helgerna medförde. Anledningen till att det tog tid är att jag ville ta kort på allt och vara hemskt avancerad, men nu skiter jag i det och skriver en fin lista i stället:

Snapsglas med en brunbjörn på från Micke
En fantastiskt underbar trollstav från Alivans.com från Tomb
Snygg rökelsehållare för koner från Johanna
En låda med rökelsekoner från Johanna
Mitt favoritshampoo och favoritbalsam (svindyrt fairtrade och ekologiskt) från Einar
Tre böcker om bokbindning från Einar
En hellång svart sammetsklänning från mamma
Två nya kastruller från mamma
Två underbara röda värmeljusstakar från mamma
Drakologisk fälthandbok med tolv drakmodeller från Faunen
En ljuslykta från Faunens familj
En ask sockerfria marsipangodisar från Faunens familj
Fyra skålar med tjocka kossor på från Alv
Två muggar med tjocka kossor på från Alv
Två muggar med tjocka får på från Alv
En helt ljuvlig filt med planeter och UFOn på från Alv
En egengjord tavla med en fantasybabe från Slams
Fusktatueringar med älvor från Slams
Biobiljett från Faunens familj
Blåtand-USB-tjohejsan från Faunen
Ett gosedjur från Super Mario från Faunen
Silverörhängen i form av solar från mamma
Ett pälsvårdsset till djur från mamma
En ekologisk tvål som luktar godis från Faunen
En ask chokladpraliner från Gjörgen och Helen
Tre kinderägg och en julöl på Busdjurs fest Mörk Jul
Hemgjord choklad från Faunen
En blåsvartrandig halsduk från Alv
Avarta knästrumpor med spindelnät på från mamma
Salt- och pepparströare i form av spöken som kramas från Alv
Necronomicon av Nina, Tobbe och Ben

Och saker som inte var tänkta som julklappar, men som jag fick runt jul:
En påse med mitt favorit-te från syrran
En svart korsett från syrran
En svart kjol från syrran
En röd stickad kjol från syrran
En Cthulhu Mythos-målarbok från Thord

Tack allihop! Helt underbart fina saker!

1 kommentar:

  1. oh.. ett par böcker om bokbindning..

    Jag fick en bok om lådbyggning..

    SvaraRadera