11 dec. 2008

Önskelista

Kära Tomten, i år har jag varit vidunderligt snäll med mina mått mätt. Jag har varken tagit över världen med våld eller sparkat på små hundar. Bifogar härmed min önskelista:

- Tröjan "Every time you can has, God kills a LOLcat" från thinkgeek.
- Böckerna: Bläckhjärta, Bläckmagi och Bläckdöd av Cornelia Funke, helst Bläckdöd för den har jag inte läst än.
- Böckerna: Drakologi: Att spåra och tämja drakar och Drakologisk fälthandbok
- En USB-hub med panikknapp från thinkgeek eller coolstuff.
- Sådana där mojänger till Blåtand för min mobil så jag kan tanka ned saker från datorn till mobilen.
- Världsherravälde
- Saker från cthulhulives.org (helst av allt Miskatonic Combo)
- Massor med filmer, exempelvis: Spiderwick, Bron till Terabitia, Stardust och Rymdinvasion i Lappland.
- Smycken av olika slag.
- Lajvsaker och lajvkläder.
- En kattunge
- Fler fiskar till akvariet.
- Spelet Overlord till PS3.
- Tidningar med artiklar om Deathgame till min klippbok.
- Gosiga strumpor med mysiga motiv
- Knästrumpor, gärna svarta eller randiga.
- Hängande ljuslyktor
- Presentkort att använda på Grothica eller Odiumclothing
- Bok: Sökandet av Angie Sage
- Vantar
- DVD-läsare till datorn
- Frimärken
- Badskum, badolja och badbomber
- Badrock eller gosig morgonrock


Mer kommer jag inte på just nu, men jag lägger till när jag kommer att tänka på något bra.

P.S. Böcker är billigast på adlibris.se

1 kommentar:

  1. Jag kan lägga till några böcker som jag tror du skulle gilla!

    Karen Marie Moning - Darkfever,Bloodfever och Faefever. Läs mer på:

    http://www.amazon.com/Darkfever-Fever-Karen-Marie-Moning/dp/0440240980/ref=sr_1_4?ie=UTF8&s=books&qid=1229031185&sr=8-4

    SvaraRadera