16 nov. 2008

Jag är som en Eon-kampanj!

Wiseguy säger:
sanning på min ära
Kultist säger:
Ära? Hah. Du har väl aldrig någon ära. Man får ingen sådan av att dö vid parkeringshus. ;P
Wiseguy säger:
ouch...
jag lever inte på ära, jag lever på ren coolhet
Kultist säger:
Jag är ledsen, men det drivmedlet är redan tingat till mitt livstidsförråd.
Wiseguy säger:
ju fler fingrar man har i luften, desto coolare är man. Proven fact
Kultist säger:
Tja, det spelar ju ingen roll när beståndet av coolhet redan är tingat, bortforslat och inlåst i ett privat lager vaktat av Chuck Norris, zombier, gremlings och små teletubby-dockor.
Wiseguy säger:
Shit... trippel garderad
Kultist säger:
Ah. Vilken av vakterna är du inte oroad för då?
Wiseguy säger:
gremlins obviously... jag skulle aldrig vattna dom
eller mata dom. Få dom att svälta ihjäl, the small bastards
Kultist säger:
De är vattnade och klara, självklart. De bor i vallgraven och får mat serverad varje natt vid halv ett.
Wiseguy säger:
awwh dammit..
då är det bara att närma sig med matberedaren i högsta hugg
Kvadruppel garderad then...
behöver ju in princip special vapen för varenda en av dom
Kultist säger:
Jag är bra på att gardera mig. Det är därför all världens coolhet har tillfallit mig.
Wiseguy säger:
Bruce lee, med en shotgun, en matberedare och... en bäbis i en sol.
that should get them alrigth
Kultist säger:
Och dessutom växlar jag vakter, det där är förra veckans arsenal. De växlar med oregelbundna mellanrum till helt nya som överraskning. ;P
Wiseguy säger:
DU ÄR SOM EN EON-KAMPANJ!!!

1 kommentar:

  1. Pssh, shotgun mot zombies är ju enligt Zombie Survival Guide inte jätteoptimalt, man skall ju helst KROSSA skallen på dem eller hugga av den helt ;)

    SvaraRadera