3 sep. 2008

The (KRÅKA) Films Collection

För några dagar sedan fick jag hem den nuvarande pärlan i min filmsamling. På Sjuhäradsfestivalen (som jag visst glömt att skriva om trots att jag lovade... men det kommer!) så såg jag två independentfilmer skapade av Ronny Carlsson i form av Return av the Goremunching Zombozoid: Cannibal from Space och Christmas Holocaust, The holy Night Massacre. Sällan har jag tyckt så bra om några independentfilmer, så när jag kom hem kontaktade jag nämnde Ronny för att prisa hans geni.

Det som skickades till mig var sedan The (KRÅKA) Films Collection där båda filmerna, plus en till och lite annat smått och gått ligger. Dessutom är det nr 5 av 50 och självklart signerat. Ah. Det är kärlek, nu tvingar jag alla jag känner att titta på dem.
Så... filmvisning, my place?

5 kommentarer:

  1. Hahah :D vad ballt. Signerad och allt!

    SvaraRadera
  2. hejj
    kan jag länka till din blogg?
    till mig skriver du anonymt.. du behöver inte skriva namn på läkare eller någonting eller ens vilket ställe det var på, då kan ingen anmäla dig!
    det är just det som gör att De inte kan anmäla oss, för att vi berättar bara sanningen, vad skulle vi annars sitta här och göra?

    du får gärna mejla dina berättelser så håller jag det anonymt, gärna citatform
    psykiatrin@hotmail.com
    kram P

    SvaraRadera
  3. Och om du har några specifika verk du tycker är beskrivande psykit får du gärna namnge dom :)
    kram P

    SvaraRadera
  4. Haha, tack själv! Inte varje dag någon tar kontakt p.g.a filmerna. Det var tur att jag hade kvar ett såpass lågt nummer då jag endast har ett få antal kvar, eftersom jag mer än gärna ger låga nummer till dom som förtjänar det! Tack än en gång, du är en av mina större fans ;)

    SvaraRadera
  5. Tycker vi slår våra påsar ihop och kidnappar Nigella. Vi kan dela på henne sen.

    SvaraRadera