27 aug. 2008

Alla bara flyttar så jävla mycket hela tiden

Ja. Alla flyttar. Massor. Hela tiden. Syrran har flyttat till Linköping, Micke har flyttat till Skåne, Alv har flyttat till Varberg, Karin och Malkav har flyttat till Kungälv, Johanna skall flytta till västkusten hon också. Alla ta-mej-fan bara flyttar.

När brorsan var på Island var cirkeln nästan sluten och jag hade klättrat på väggarna om det inte varit för Nina.

Och här sitter jag nu. Den som alltid flyttade tidigare har rotat sig och vill inte flytta. Men nu känner jag mig ensam. Jag saknar mina flyttfågliga vänner, jag saknar dem som fan.

Så det är så här det känns att bli vuxen? Ingen har tid för vänner och alla flyttar?

Then - fuck it. Nu skall jag äta glasslunch.

1 kommentar:

  1. Alla mina vänner flyttar till uppsala nästan. Denna månad har sju personer flyttat till Uppsala som jag känner.. i.I

    SvaraRadera