22 apr. 2008

Me drunk! Me loco!



I går natt hade jag sovit två timmar på lika många dygn. Alv var över och vi skulle se på film. Självklart kommer den geniala idén att börja pimpla vin över oss. Sedan såg vi på Re-Animator, Dagon och Beyond Re-Animator i sträck. När den sista filmen visades var nog ingen av oss nykter nog för att förstå den. Det gjorde inget. Vi skålade för Miscatonic och citerade upprepade gånger "Me drunk! Me loco!" som den gamle mannen i Dagon uppger som anledning till att han inte blivit flådd levande än.

Sedan somnade jag. Sedan vaknade jag. Sedan såg jag lite på MonsterQuest. Ja, så intressant var det. Däremot är jag inte sjuk längre, i alla fall inte mer än nödvändigt. Hurra för Mossa!

1 kommentar:

  1. Jag vet inte varför jag känner igen mig :-P

    SvaraRadera