14 apr. 2008

Livsmedel

Medel som hjälper en person att leva måste ju vara livsmedel, inte sant? Just nu är mina livsmedel diclofenac, aspirin, alvedon, nezeril, nipaxon och en jätteförpackning näsdukar.

Jag är mer förkyld än jag varit på mycket, mycket länge. Utan min tablett-coctail kan jag knappt sitta upprätt. Utan kära nipaxon hostar jag lungorna ur mig. Utan nezeril så kan jag inte andas.
Jepp, gott folk. Det här är bara ett enda gnäll-inlägg.

Nu skall jag gå och lägga mig ned en stund igen.

3 kommentarer:

  1. Näsdukar från Kleenex med balsam på gör under för en torr nos!

    SvaraRadera
  2. Hmmm... kanske borde lägga det tablett namnet på minnet. Sitter och hostar lungorna ur mig dagarna i ända. Hmmm... receptfria eller inte, det är frågan. :P

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Det kan vara bra med en kopp stark te tillsätt med en matsked whiskey!

    SvaraRadera