28 mars 2008

Boskapsfösare - nej tack

Jag kräver inte längre en elektronisk boskapsfösare av universum för att bli nöjd med mitt liv. Jag kräver inte heller en boskapsfösare och oinskränkta möjligheter att använda den utan påföljder.

Jag kräver en eldkastare.

Människor är korkade, äckliga kräk. De badar i parfym i stället för vatten. De är fula och högljudda och korkade samt har barn som är fula, högljudda och korkade. And round and round it goes.

När jag vistas i miljöer med mycket folk börjar det surra i huvudet. Ibland undrar jag verkligen vad för slags konstig människa jag är egentligen. Jag växlar mellan att drömma om att få skallen avblåst av slumpvis vald främling och att få blåsa skallarna av slumpvis valda främlingar.

Jag ser mig ofta som fet, ful, meningslös och äcklig. På senaste tiden har jag dessutom allvarligt börjat fundera på om jag inte är dum i huvudet, trots allt.

Samtidigt föraktar jag de som inte är som jag vill och tycker att de är fula, meningslösa, äckliga och urbota dumma i huvudena.

Visst är det ett ljuvligt liv?
Ändock inbillar jag mig att en eldkastare faktiskt skulle underlätta.

1 kommentar:

  1. Igelkottar och elektriska boskapsfösare är the shit... btw, vi snackar väl porrtermer va? För annars är jag inte med alls...
    Tack för de snälla orden. Lufsa gärna runt bland de gamla inläggen all u want. kram

    SvaraRadera