3 jan. 2008

Psykopater, klassisk musik och bananer

Tanken var att jag nu skulle skriva ett jätteintelligent inlägg om varför psykopater alltid lyssnar på klassisk musik, om att traumatiserade barn från krig knappast är rädda för bananer eller något djuplodande om spelkulor som gudar, men jag orkar inte.

Jag vet inte varför jag skriver så sällan numera. Massor med saker händer, men jag känner ingen större längtan efter att skriva ned dem. Ibland börjar jag spåna på ett inlägg, men det blir aldrig av att jag skriver något.

Vad händer med den insiktsfulla, intelligenta och undersköna Yvonne just nu egentligen?" undrar ni säkert. Jag mår bra, tack som frågar. Mitt liv lullar framåt och allt känns egentligen bara lagom kaotiskt och utan några egentliga problem alls.

Och nu blir det mer Dexter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar