2 aug. 2007

Vansinnigt uppbokad

Den här helgen är rent vansinnigt uppbokat, så uppbokad att jag måste skriva ett blogginlägg för att reda upp en aning av kaoset som somliga påstår är mina tankar just nu.

I dag måste jag städa. Jag skall börja så snart jag slutat med att skriva det här. I morgon skall jag först och främst möta upp lite Deathgamevänner inför NärCon, sedan kanske glida omkring lite på konventet, om jag hinner. På kvällen är det bio (Simpsons!) med Jonte och efter det hämtar min mor upp mig och kör ut mig till landet. På lördag morgon kommer Tommy och hämtar upp mig och kör ut mig i skogen för fotografering. Dels har vi länge pratat om en fotosession och dels måste jag ha några referensbilder inför ett modelljobb som jag håller på att ro i hamn. Det kommer ge mig lite välbehövliga kronor, eftersom jag är pank och försäkringskassan inte behagar höra av sig alls. De djävlarna.

Hur som helst, på lördag kommer också mina svärföräldrar hit (därav städningen som måste utföras). De kommer att ha med sig vår nya säng och äntligen blir vi också av med den fördjävla soffan. Senare på kvällen måste jag dra till NärCon igen då jag skall arrangera ett litet lajv där. På Söndag skall jag träffa en tjej angående ett eventuellt caféjobb.

Sedan. Tänker jag. Slappna av. Eller rengöra mitt NES (om jag kan hitta det) och sedan spela i flera dagar.

Gah. Så här uppbokad har jag inte varit på länge. Det känns... härligt!

1 kommentar:

  1. Samma sak här. Detta har blivit den mest upptagna sommaren någonsin.
    Just nu sitter jag Oskarshamn och skriver =) <3

    SvaraRadera