6 juli 2007

Nörd nörd nörd nörd nörd nörd nörd - Banana Phone...

Dagen har gått i nördighetens tecken. Först blev jag ledsen för att jag inte fick min utlovade cola, sedan sorterade jag mina tärningar. Efter det ringde min bror och ville leka. Det gick bra. I väntan på honom cyklade jag och köpte cola och sedan skapade jag en rollspelskaraktär som jag sedan spelade över en rollspelschat över nätet samtidigt som försökte få ordning på lite html på en sida jag jobbar med.
Einar kom fram och jag spelade en stund till och drack cola medan han läste Sandman. Under tiden lyssnade vi på Banana Phone.

När jag spelat klart så gick vi och köpte pizza, pratade rollspel och lajv och sedan gick vi hem och tittade på Anime. Vampire Hunter D, närmare bestämt. Jag skiter i att jag hatar anime. Jag är kär i honom. Det finns bra och dålig anime. Dålig anime är sådan där huvudkaraktärerna får stora svettdroppar och helt plötsligt kan krympa till knubbiga barn med stora munnar och ögon. Blä. Hur som helst. Efter det tittade vi på den svåraste Super Mario-modden i världen på You Tube. Nu i kväll har jag sett den två gånger eftersom Alv ville se den också.
Kvällen kommer att avslutas med Epic Movie och sedan läser jag nog lite i Liftarens Guide för att göra dagen komplett.
Och ja, jag äger tröjan på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar