21 juni 2007

Stora Slängaredagen!

I morgon är det inte bara Midsommar, det är också Stora Slängaredagen. Stora Slängaredagen uppfanns för tio minuter sedan när jag åter igen kom på att jag har så jävla mycket skit. På midsommar är jag ju dessutom ledig och roliga aktiviteter tar man ju ändå inte itu med förrän på kvällen, så det passar perfekt.

På Stora Slängaredagen måste man slänga minst fem påsar med skräp och dessutom måste man rensa ur en jävla massa tjafs som man inte vet var man skall göra av. Förmodligen kommer jag även att rensa ut en del saker som folk vill ha, men då blir dessa saker samlade i en presentlåda att ge bort när det passar.

Dessutom får jag inhyrd städhjälp i form av en underbar Alv, vilket aldrig är helt fel. Skolflickeuniformer är också Stora Slängaredagens officiella klädesdräkt, så det är tur att jag köpte en fin, vinröd slips i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar